زير چتر خـــــــــــــــــدا

زير چتر خـــــــــــــــــدا

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1




بسم رب سه ساله

ملکه عشق دختر ارباب

بی بی رقیس دختر ارباب

بهشت منه 3 سالشه ولی مفصر عشق و جنونه

حسین میگه برای بابا آروم جونه

بی بی رقیه بی بی رقیه

روح کرامت بانوی دریا

تو مقام عزت زینب کبریس باعث حجبش حضرت زهراس

چشاش گل یاس

همون گلی که خدا از جنت اون رو چیده

مثل عموش امید دلهای نا امیده

سوره ی عشقت 3 آیه داره

درسته میگن سنی نداره

ولی بدونید کوه وقاره

نسیم کرم دوسش دارم

عمه 3 ساله امامصاحب زمونه 

چطور بگم دریای لطفش بی کرونه

  



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت15:14---24 فروردين 1391
من مشتاق شدم با شما تبادل لینک کنم منو با
نام نياتو...خصوصيه
وآدرسhttp://mahsa113.loxblog.com/
لینک کن و سپس به وب من بیا و در سمت چپ تو لینک دوستان برو پایین تا می رسی به آخرش و تو تبادل لينک هوشمند عنوان و ادرس وب خودتو وارد کن راستی باید اول منو لینک کنی تا لینک نکنی نمیشه




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد محراب&فاطمه تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to zire-chatre-khoda.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com